halloj i bloggen !

halloj, elin här!

har håll på med julia's header i 4 timmar nu för att försöka komma på hur jag skulle göra den och här är resultatet.
jag fick helt fri hand... men hade för dålig inspirition idag.. men jao nu är den uppe!

och hoppas verkligen hon blir nöjd ! :o

jag va nämligen så klantig att jag drack 2 powerking + 1 rockstar innan ja gick och la mig så inte alls trött..

måste upp om 3 timmar -.-'

men va rör de er detta är ju julias blogg så tillbaka till design pratet, anledningen till att ja tog upp de med att ja inte kan sova menar ja att jag har små saker att fixa fortfarande så de är de jag kommer hålla på med !

vill du också ha en GRATIS design? kolla in på min blogg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0