du är inte värd det...

jag hatar personer som inte kan stå för vad dom säger, face to face.
jag har levt med det här halva mitt liv, och står egentligen inte ut längre,
Hon ska inte få styra över dig, förstår egentligen inte varför du låter allt passera.
tror inte att du kommer säga ifrån och lyssna på mig heller, vet inte varför hon går först.
ska inte krypa för nånting längre eftersom du inte förstår, det är bättre att bara släppa taget.
och låta dig komma till mig om det någonsin händer, tror inte det men man kan ju ändå ha sina misstankar.
just nu pekar allt på mig som om det bara är jag som kan ändra på nåt för att må bättre, men jag tycker att det är du som borde ändra dig, om inte för din skull så kanske för min.

____________________________________________________________________

Igår åkte jag till sandelius och tog en fika med Sara, vi prata om allt mellan himmel och jord,
sedan så tog vi ett träningspass nere på gymmet och försökte att ha så bra kondition som möjligt.
var inte i skolan idag, kände att jag behövde vara hemma och ta det lungt.
kommer lite bilder från gymmet igår, jag bloggar imorgon istället för ska sova snart känner jag.
take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0