svar till emy & johanna

jag är glad att ni läser bloggen, ni behöver inte kommentera ;)
men jag kollade min statistik och det var typ bara 15 besökare ;s
så vi får se hur jag gör men tack för att ni läser det kram!
________________________________________________________________
då kan jag ju också skriva om dagen 
idag vakna man ju runt 11, plus att jag är sjuk så har inte gjort mycke idag.
inte så kul att vara sjuk sista lovveckan faktiskt 
har inte så mycket annat roligt att skriva om, men sov ju med kajsa igår men var ju inte så pigg så åkte hem ganska tidigt. Är fortfarande less på att ni inte läser bloggen så mycket, men ni gör ju som ni vill.
kollar ni min, så kollar jag eran!
orkar inte blogga mer nu,
bye bye!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Öland<3

2011-08-15 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0