RUNNING SCARED.

Sitter i sängen och är fett besviken på dig.
du förstör allt ena dagen och nästa dag låtsas du som ingenting har hänt.
jag vill träffa dig men du vill inte träffa mig, vad fan ska jag göra då?
om du inte vill träffa mig är det ju inte mitt problem med det är inte mitt problem,
__________________________________________________________________
jaja ni ser ju texten där uppe det är inget vidare bra asså, jag mår skit!
nejvars men jag är besviken och ledsen på dig.
har precis tagit lite bilder med emma nu kommer nog upp en ny header,
kanske idag, imorgon, eller på torsdag ;)
men orkar inte skriva mer nu kanske blir nåt inlägg imorron med.
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0