hello :D

förlåt att jag ginte bloggade mer igår :(

men jag var upptagen med matteläxan och att äta popkorn (a)

andra avenyn äger ut allt !

SO provet hoppas jag på att det gick bra.

jag är ganska nöjd med headern,

men louise ska hjälpa mig lite till ;)

idag är det ju fredag, vill nån gå på nattinnebandyn med mej ? (a)

annars blir det att bara vara hemma och vila ikväll (:

träning ikväll oxå det va typ tusen år sen känns det som :o

men sen blir det videoblogg pusspåer ;*



I try to remember your good sides but
i dont remember anymore,
Its so hard to se you every times we met.
you was like a sister for me,
but now its over, because you have forget me and forget us...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0