crazy :d

vaknade nyss, fan att jag måste vakna så tidigt -.-

har sovit med olivia två nätter i rad nu :D

älskar dig beby :*

men iallafall i fredags så hade vi tänkt att gå till bysjön men nae ;)

istället gick vi ner till nettos kundvagnar,

och det var sjukt nåt så TRINT ! :d

igår på dagen så såg vi skräckfilm :

I STILL KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER.

sen så åkte olivia hem och då blev jag ensam ;(

satt ensam hela kvällen till klockan halv 10,

då olivia frågade om vi skulle ut och sen sova över :D

så jag gick och gjorde mig iordning sen så drog vi ut (y)

kom hem runt kvart över elva :d

sen så letade vi efter vilken film vi skulle se,

och vid tolv hittadade vi en men då blev det försent ;)

så vi gick och la oss, nu sitter jag och väntar på att olivia ska vakna :)

kommer bilder här nere :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0