jorden går under :o

har ni hört att jorden får under den 21 maj ? :(
asså först bara : jorden går under om 11120000 år, sen bara jorden går under 2012 och nu så går den under om inte ens en vecka. aja jag ska försöka att inte tänka på det, på lördag blir det stan med emma i allafall :)
ska handla lite sommarkläder tänkte jag, kommer bild här nere sen vad jag ska köpa (a)
känner för att beställa löshår också men jag vet inte. men i allafall så var jag hemma igår och idag med, tror inte att jag orkar gå i morgon heller men vi får se. jag vet att jag är dålig på att uppdatera men ska försöka att underhålla er lite mer, i allafall 1-2 ggr om dagen.
gina tricot :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0