Try to feel so good that is possible.

It´s hopeless. And you are so disgusting immature, you are so hopeless so its disgusting!
I dont want to se you more this day, this week, this month or this year.
You can just fuck off, and grow up!
_____________________________________________________________
Jaja ni ser min lilla depptext där uppe, men det är skitsamma är glad ändå. Ligger just nu i sänger och ser på andra avenyn har inte sett på det på flera veckor. Men igår när jag kom hem från skolan fick jag världens överaskning, mamma hade bytt mitt rum alldeles själv till linus gamla rum, gissa om jag blev glad? Ohja :)
Grymt bra inredning, kommer piffa upp och pynta lite själv i rummet också när jag får fler grejer (a)
HAHA, och stackars mamma trodde inte att jag skulle bli nöjd, Älskar min mamma sjukt mycket! lägger upp bilder på rummet senare har inte fått till några bra bilder än (a)
puss & kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0