Vad tycker ni ?

omg, omg, omg!
Har inte bloggat på en vecka, det måste va rekord asså :o
Är fortfarande sjuk har varit sjuk hela veckan fick ju hostmedicin också,
på tisdag drar jag till sjukhuset igen och får pump!
har haft den på mig lite den här veckan vågade ju till slut sticka in nålen :)
Jag funderar starkt på att lägga ner bloggen asså...Vad tycker ni ?
Släng gärna in en kommentar här nere, har varit vaken hela natten också så nu ska jag pigga upp mig lite med en varm dusch, men först ska jag städa :)
Annars blir mamma ännu mer förbannad och då vill man inte vara nära henne ;)
Meeeeeeeeeen vi får se om det blir nåt mer inlägg idag, annars så får ni ha en underbar dag!
njut av alla dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0