When you look right in my eyes.

Har inget för mig så slänger in ett litet inlägg (a)
Idag var jag i skolan efter att ha varit sjuk en hel vecka, känns ju lite segt såklart när man har sovit lite längre om mårnarna. I morgon bär det av till sjukhuset för att koppla in pumpen, har övat lite hemma på att ha den inkopplad med, det är nästan som ett husdjur ♥
HAHA nejvarse, Plus att vi är lediga torsdag och fredag och då skulle jag E.V sova med bäst Sara :)
Vet inte varför jag skriver med tjock text men Whatever!
Kan ju vara skönt att variera lite ibland. Jag och olivia skulle ju ha varit idag men så blev det inte, det får bli en annan dag istället. Vet att jag orde bli bättre på att blogga men jag harb aldrig ork till ett inlägg. Men nu ska jag se på film och lägga mig i soffan, önska mig lycka till för i morgon? :)
take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0