Förlåt, förlåt, förlåt...

jag är så ledsen att jag inte har bloggat nåt sen några dagar tillbaka.
Sara åkte hem för en liten stund sen, ska nog vara med henne varje dag tror jag, så ska vi båda börja på boxning vilket kommer bli skitkul!
Skolan var väl ganska okej idag men suger ändå utan sara :(
men iallafall, bilderna på kläderna kommer inte idag heller, men antagigen i morgon när vi är ;)
Erica skulle fixa en ny header åt mig oxå när saras är klar.
orkar inte blogga mer nu men vi hörs väl mer i morgon, ta hand om er.
____________________________________________________________________
There is a great sifference, Between having to say,
something and having something to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0