Gash!

var ett tag sen jag bloggade nu, sorry but that.
Sara ligger hemma och är sjuk, vilket betyder att allt är sjukt tråkigt ;s
den bruden är helt raaaaaandow :*
sov hos mormor och morfar inatt och ska sova där inatt igen,
sen så hade jag engelska glosor idag, prov i morgon och på onsdag.
orkar inte åka och träna idag heller när sara inte kan hänga med, buhuu!
men ska väl ta mig i kragen och plugga och mysa ner mig med en bra film,
ska även börja blogga mer, eller vad tycker ni?
bjuder även på en sjukt bra låt, älskar den, älskar han ♥
take care sweethearts!

Kommentarer
Postat av: sara

Naww. vad gullig du ä ''Putte'' haha :)

<33

2011-09-15 @ 17:28:19
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0