Sjukhuset i morgon..

Ja, låt rubriken tala!
i morgon klockan 8 åker jag in till sjukhuset och har ett möte om diabetespumpen jag ska få i morgon,
t.o.m ska vi ha den hemma en vecka sen nästa vecka ska vi åka in igen och så kopplar vi in den.
Fan vad skönt att ta sprutor, jag har tagit sprutor nu i 13 år och känns konstigt att inte behöva göra det nåt mer.
fan vilken lättnad!
sitter just nu och dunkar depp musik och pratar med Sara som har opererat sig idag,
hon hade kräckst blod efter halsmandels operationen så hon fick ligga kvar till i morgon :(
på onsdag har jag prov och efter skolan åker jag hem till Sara och pysslar om henne lite.
känns skönt att allt gick bra, var lite orolig där ett tag :*
men vi hörs i morgon sweeties!

Kommentarer
Postat av: johannaaa

Åh, stackars henne! ):

2011-09-19 @ 21:12:42
URL: http://jofah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0